Geschenkmand samenstellen?Dat kan! Klik voor meer informatie

1. Hoe kan ik een geschenkmand samenstellen?
Bij Gojo-Tea is het mogelijk om zelf een geschenkmand samen te stellen, rekening houdende met uw persoonlijke voorkeuren en budget.

Hoe gaat dit te werk?
U kiest een mandje in de categorie "accessoires". Vervolgens voegt U producten toe aan U winkelkarretje. U stuurt ons naderhand een e-mail waarin U verduidelijkt welke producten in de geschenkmand dienen te worden geplaatst (of net niet). Omwille van de specifieke eigenschappen van een product (te groot, breekbaar, ...) is het niet mogelijk eender welk artikel toe te voegen. Wij nemen desgevallend met U contact op.

Eens wij beschikken over de nodige informatie, doen wij verder het nodige.
Mocht U vragen hebben hieromtrent dan kan U steeds contact opnemen met ons via info@gojo-tea.be of +32 485 589 563.
Veel "klik"-plezier.
 
Het Gojo-Tea - team
2. Kan ik producten retourneren?

Ja, binnen 14 kalenderdagen na aflevering van het product kan U zonder opgave van reden het product retourneren. Let wel dat het retourrecht niet van toepassing is op verbruiksgoederen. Concreet betekent dit dat onze theeën niet geretourneerd kunnen worden, doch wel in de regel onze accessoires.

 

3. Hoe een product retourneren?
Binnen de 14 kalenderdagen meldt U ons ondubbelzinnig dat U zich op het herroepingsrecht wil beroepen. Dit kan via de gewone post, per e-mail of per fax. U stuurt vervolgens het product terug. De kosten van terugzending zijn ten Uwen laste. Na ontvangst van het product in goede staat, verbinden wij ons ertoe het aankoopbedrag, inclusief de eventueel betaalde verzendingskosten, terug te storten op het door U opgegeven bankrekeningnummer, en dit uiterlijk binnen 30 kalenderdagen. 
4. Waar en wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Van zodra Uw bestelling klaar is, wordt U hiervan op de hoogte gebracht via e-mail.

 

Wij versturen u ook nog een aparte e-mail met de mogelijke tijdstippen voor afhalingen, en een alternatief adres waarop de bestelling dient afgehaald te worden.

 

Wij vragen U ook per kerende te laten weten welke van de opgegeven afhaalmomenten voor U het beste past, zodat wij hiermee rekening kunnen houden in de verdere planning.

 

Afhalen is dus enkel mogelijk na afspraak!

5. Wat zijn de voorwaarden voor couponcodes?
Onze couponcodes kunnen helaas niet gecombineerd worden. De couponcode die U ingeeft, is de code waarmee U korting krijgt op de aankoop. We raden je daarom aan om de actiecode te kiezen die het meest geschikt is voor Uw aankoop.
 
Couponcodes zijn niet cumuleerbaar met promo's. D.w.z. dat couponcodes niet gebruikt kunnen worden voor bestellingen waarbij promo-producten worden aangekocht.
6. Wat doe ik als mijn couponcode niet meer werkt?
Controleer of U de couponcode juist hebt ingevuld. En of de code nog geldig is. Kloppen alle gegevens, maar doet het probleem zich nog steeds voor, neem dan contact met ons op via info@gojo-tea.be
7. Wat als ik mijn couponcode vergeten in te vullen ben, wat moet ik doen?

Na plaatsing van je bestelling, kan de coupon code helaas niet meer toegepast worden.

8. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geregistreerd is?
Als je bestelling bij ons geregistreerd is, ontvang je een bevestiging per e-mail. 

Schrijf u in en ontvang 10% korting